| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
perroroi Rannalla lotraaja

|
Posted: Wed Oct 28, 2009 7:53 pm Post subject: Rovaniemeläiset ho-hoi! |
|
|
Hei, nyt ajattelin kutsua koolle Rovaniemen vesikoirat. Rehvit olisivat Ounasvaaran pirttien viereisellä parkkiksella perjantaina 6.11 klo 18. Onko kiinnostuneita? Välittäkää viestiä muillekin vesikoira tutuille. Kiitos.
Jenni ja Kamu |
|
| Back to top |
|
 |
luna2008 Rannalla lotraaja
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 11:50 am Post subject: |
|
|
Heippa! Me ollaan kyllä erittäin kiinnostuneita tapaamaan muita vesiäisiä, mutta paikka on meille tassuttelijoille liian pitkä Korkalovaarasta, mikäli osasin karttaa oikein katsoa.
Ajattelin, että olisiko mukavampi nähdä päiväsaikaan viikonloppuna, lauantaina/sunnuntaina (kumpikin käy)? Kun olisi valoa enemmän.
Anni ja Luna _________________ Anni ja Luna |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Thu Oct 29, 2009 2:49 pm Post subject: Aikaa ja paikkaa voi aina rukata... |
|
|
Olen itse la töissä klo 16 asti. Sen jälkeen käy tai sunnuntaina. On tosin isänpäivä, mutta ei sitä jaksa koko päivää juhlia. Saa ehdottaa siis aikaa ja paikkaa. Meillä on auto, joten voidaan tulla sinnekin päin. Pääasia olisi vaan tavata.
Jenni ja perro Kamu |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Thu Oct 29, 2009 7:32 pm Post subject: treffit |
|
|
Sunnuntaina käy meille mihin aikaan vaan. Oon muutaman kerran käynyt Arktikumin takana rannan tuntumassa ja ollaan saatu Lunan kanssa olla ihan rauhassa. Tietysti siinä on Kemijoki ja nyt vielä heikot jäät vieressä.. Korkalovaaran kentällä (Jokkatien varrella) oon ollu kans, (tosin tänään kentälle tuli joku pörrään autonsa kanssa ja me jouduttiin siirtymään muille maille.. ) mutta onhan se vähän kolkko paikka.. Voi kun jäät nopeasti jäätyis.
Muita paikkoja ei tuu mieleen, kun en oo paikallisia.. Ehdottaa saa. Me ollaan aina avoinna uusille mestoille!  _________________ Anni ja Luna |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Sat Oct 31, 2009 3:54 pm Post subject: Sunnuntai 8.11 klo 16 Arktikumin rantaan |
|
|
Ehditään viedä iskä lounaalle ja juoda kakkukahvit. Paikka ja aika ok?
Jenni ja Kamu |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Mon Nov 02, 2009 6:16 pm Post subject: Mä haalin porukkaa lisää... |
|
|
Arktikumin ranta. Su klo 15.30. Treffit missä? Arktikumin edessä ISO työmaa ilmeisesti.
Jenni ja Kamu |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Mon Nov 02, 2009 7:56 pm Post subject: |
|
|
Niin on, mutta parkkipaikka on ihan normaalisti käytössä, joten nähdäänkö vaikka siellä? Mustasta portugeesista tunnistaa.  _________________ Anni ja Luna |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Tue Nov 03, 2009 3:49 pm Post subject: Parkkiksella nähdään. |
|
|
Laitan viestiä tutuille portuugeeseille ja yhdelle lagotolle ja perrolle. Saatais kunnon vesiäistreffit koolle.
Jenni ja Kamu |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 4:07 pm Post subject: |
|
|
Jes, kuulostaa hyvältä. Kunnon energianpurkukokous. _________________ Anni ja Luna |
|
| Back to top |
|
 |
Jemmu Rannalla lotraaja

|
Posted: Tue Nov 03, 2009 5:03 pm Post subject: |
|
|
Mekin voitais tulla, jos olen rollossa sunnuntaina. Viikonloppusin kun tahtoo olla monesti muualla.
Onko se Arktikumin parkkialue sellanen, että koirat voi päästää irti? Vähän epäilen. Mutta voihan sitä tavata muutenkin.
Yks paikka missä koiruuksia on irti pietty, on Ylikylän risteyksen vieressä oleva ns. lumenkaatopaikka tai joku sellainen. Sekihän tosin on joen vieressä. Eli kun Kittiläntieltä käännytään Ylikyläntielle, niin heti eka tie oikealle. Siinä on portti, mut ollu aina auki. Siitä menee kelkkareittikin.
Vennivaarassa on myös joku soramonttu ja metsää tietty (vennivaarantien päässä), jossa olen kuullut ihmisten käyttävät koiriaan.
Nuo paikat siis melko lähellä Korkalovaaraa, kun sitä joku halusi. Löytyyhän noita sopivia alueita varmaan, jos alkaa pohtiin...
Ja karttahan löytyy osoitteesta -> http://kartta.rovaniemi.fi/
Puoli neljä on jo hämärää ja neljältä pimiä... |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Tue Nov 03, 2009 6:10 pm Post subject: |
|
|
Lumenkaatopaikka kuulostaa ihan hyvältä ja rauhallisemmalta paikalta. Valojahan siellä ei varmaan ole..? Ei parkkialueella koiria voi irti pitää, mutta siinä arktikumin takana vähän matkan päästä parkkikselta on pienehkö alue, jossa oon kuullu, että muutkin koirat on käyny. _________________ Anni ja Luna |
|
| Back to top |
|
 |
Jemmu Rannalla lotraaja

|
Posted: Thu Nov 05, 2009 8:44 am Post subject: |
|
|
En muista varmasti, mutta tuskin on valoja sielä lumenkaatopaikalla.
Juu, siinä arktikumin takana on tilaa ja menee joku polkukin, sielähän voi ehkä kirmailla
En tosiaan tiiä, pääsenkö minä tällä kertaa, mutta ehkä joskus kuitenkin tavataan |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 9:09 am Post subject: |
|
|
Joo, käytiin Lunan kanssa pyörimässä lumenkaatopaikalla ja valojahan tosiaan ei ole. Muuten paikka on hyvä. Tilaa riittää, eikä ketään näy missään. Kuinka muut haluaa, nähelläänkö vielä Arktikumilla, vai mennäänkö vähän kauemmas lumenkaatopaikalle? Arktikumilla on enemmän toki ehkä valoja.. no pimeetä täällä on joka paikassa.  _________________ Anni ja Luna |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: Fri Nov 06, 2009 3:58 pm Post subject: Tere |
|
|
Mulle on ihan sama kumpaan paikkaan mennään. Moneltako se pimeä laskeutuu?? Neljän jälkeen. Mennään riskillä sinne lumen kaattopaikalle, puol 4 siellä. Yritän tulla ajoissa (jo vaikka vähän ennen että nähdään). Yhden perron sain metsästettyä, lagottopentu ei ollu vielä varma tulostaan, mutta jos hyvin sujuu, niin järjestetään uudet treffit. On ilmisesti hieman hankala päivä.
Jenni ja Kamu |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Fri Nov 06, 2009 6:12 pm Post subject: |
|
|
Epäilemättä, mutta hyvä, että joku porukka on saatu liikkeelle. Nähdään sunnuntaina. _________________ Anni ja Luna |
|
| Back to top |
|
 |
|